Producenci
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Reklamacje można składać w formie pisemnej wysłanej na adres podany na stronie internetowej lub

na adres e-mail. Dokument taki powinien zawierać imię, nazwisko, adres do korespondencji,

opis przedmiotu do zareklamowania oraz kopię paragonu lub faktury potwierdzającej zakup przedmiotu.

W sytuacji zagubienia lub utraty vouchera lub biletu nie ma możliwości wyrobienia jego duplikatu.

Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora do 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji przez Klienta.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Klient zobowiązuje się odesłać produkt w stanie nienaruszonym (w przypadku biletów i voucherów) załączając oryginał paragonu lub faktury na adres podany na stronie internetowej. Dalsze postępowanie reklamacyjne będzie ustalane z każdym z Klientów indywidualnie.

 

Zwrot

Klientowi przysługuje prawo do zwrotu produktu, bez podania przyczyny, w terminie do 14 dni od daty nabycia.

W tym celu należy tylko wysłać odpowiednie oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna na adres podanych na stronie internetowej lub adres e-mail przed upływem wymienionego wyżej terminu.

Następnie należy spakować produkt w taki sposób, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. W paczce należy umieścić również oryginał paragonu lub faktury wystawionej na ten produkt.

Koszty wysyłki zwrotnej paczki ponosi Klient.

Organizator zobowiązuje się do zwrotu kwoty wartości produktu, za którą był nabyty przez Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl